၁။ ပုဂ္ဂိုလ်ကား သီလမရှိဘဲ၊ ပရိသတ်ကား သီလရှိ၏။
၂။ ပုဂ္ဂိုလ်ကား သီလရှိ၏၊ ပရိသတ်ကား သီလမရှိ။
၃။ ပုဂ္ဂိုလ်လည်း သီလရှိသည်၊ ပရိသတ်လည်း သီလရှိသည်။
၄။ ပုဂ္ဂိုလ်လည်း သီလမရှိ၊ ပရိသတ်လည်း သီလမရှိ။
၂။ ပုဂ္ဂိုလ်ကား သီလရှိ၏၊ ပရိသတ်ကား သီလမရှိ။
၃။ ပုဂ္ဂိုလ်လည်း သီလရှိသည်၊ ပရိသတ်လည်း သီလရှိသည်။
၄။ ပုဂ္ဂိုလ်လည်း သီလမရှိ၊ ပရိသတ်လည်း သီလမရှိ။